Eat or Not

I think this post is going to be interesting, for me because I’m gonna write a few facts about me myself!

1. Tak habis

This three foods especially memang aku akan makan takhabis. Okay camni cerita dia, semua ni memang aku start belajar makan dekat SGS. Dia cam sebab orang ni beli lepas tu dia hsare satu kelas or satu table and aku cam perhh sedap gila! Pastu jadi lah fav foods tapi sebab dah terbiasa makan share dengan semua orang, sumpah rasa dia lain bila makan sorang… So cam Hershey’s Waffle tu memang aku akan makan 1 je, paling banyak 3 ah pastu akan start lelong. 

Aku rasa, the feelings yang bila kita tengok orang lain makan or the feelings of sharing something you like with others tu yang buat aku kenyang ahahahaha. 

2. Pedas, suka tapi..
Aku sumpah suka pedas like legit memang rasa tak selera ah kalau maggi/lauk/nasi aku tu tak pedas. Dia macam kurang ahh.. Tapi mostly memang smeua benda dalam dunia ni, kita akan tahan keperitan dia kalau hati dah suka ecececeh. So aku gagahkan diri tahan pedas tu sampai cam lama lama dah immune. Aku suka Samyang!! Tapi aku taktipu sumpah rasa nak mampus bila makan tu sampai takcukup nyawa rasa termengah like MINTA NYAWA YA ALLAHHHH (ok exaggerate) 

Tapi ha itulah saya suka pedas..

3. Masam.

Orang kata ni masalah mental, ahahahha tapi sakit. Masam yang aku boleh tolerate kalau asam pedas/tomyam je tupun syarat lauk tu kena pedas, so bila pedas tu mengatasi masam tu. Okay dulu aku makan masam, waktu kecik, like memang aku makan ah asam yang ada gula tu, big foot tu (ok sumpah sakit sebab dah imagine) tapi cam suddenly bila masuk sekolah menengah, aku stop, jarang dapat bekalan. Pastu waktu tu dah start rasa sakit gila dekat jaw sumpah macam ada satu kelenjar yang dirangsang sumpah sakit dia taktipu sumpah kalau boleh aku nak pindahkan sakit ni biar semua orang paham sakit dia tu macam mana like sumpah sakit even bila orang minum Ice Lemon Tea tepi aku, bukan aku minum, tapi orang minum. Okay sumpah rasa sakit bila imagine.. Pastu aku sumpah sedih like bila orang belikan aku something yang masam, like can you pls just for a second understand or feel the pain that I feel rn :’/ Even family aku pun dah avoid sunquick, bawa jauh dari aku/makan jambu cecah asam pun jauh-jauh.

Aku nak sangat overcome sakit ni, tapi how?


-->
Memang facts pasal pemakanan je ke do ? Ada lagi tapi terbawa emosi paragraph masam tu, AHAHAHAAH so adios amigos!

Comments

Popular posts from this blog

Confused.

Pain

EXPECTOOO PATRONUM!!!!